Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Minska din pappershantering genom e-fakturering

Spara tid och bli effektivare genom att få dina fakturor via e-post med vår elektroniska faktureringstjänst.

Vad innebär e-fakturering?

Vår elektroniska faktureringstjänst är ett alternativ till post och fax. Den möjliggör en säker, snabb och effektiv hantering av dina leverantörsfakturor. Det finns flera fördelar med att granska och hantera dina fakturor på webben – inte bara i DHL- sammanhang.
Vår e-faktureringstjänst är enkel att använda och kräver ingen utbildning. Via e-faktureringswebben kan du granska dina fakturor, söka genom arkiverade fakturor samt importera fakturainformationen direkt in till ditt ekonomisystem.
Har du frågor eller behöver du mer information kontakta DHL Express KundserviceExternal Link / New Window.

Registrera dig för e-fakturering hos DHL Express

Användarnamn/lösenord
När du har anmält dig och fått dina uppgifter godkända, får du ett e-postmeddelande med ditt användarnamn och ett tillfälligt lösenord. Första gången du loggar in på vår e-faktureringswebb ombeds du välja ett nytt lösenord. När du blivit registrerad användare för e-fakturering, skickar vi inte längre pappersfakturor till dig.
Logga in
Du kan logga in på e-faktureringswebben när som helst och från vilken Internetansluten dator som helst. Via e-faktureringswebben kan du granska dina fakturor, söka efter arkiverade fakturor (i upp till 12 månader) samt importera fakturainformationen säkert in till ditt ekonomisystem.